tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowa miseczka z przykrywką GAJA
Elegancka miseczka o średnicy 15 cm i wysokości ok. 7 cm z linii GAJA. To kolekcja porcelany w mlecznym odcieniu bieli, dekorowana złotem. Miseczka z przykrywką, która może pełnić funkcję talerzyka lub podstawki to bardzo praktyczne rozwiązanie. Świetnie sprawdzi się jako miseczka śniadaniowa, do sałatek, drobnych przekąsek, słodyczy, orzeszków i nie tylko. Miseczka jest idealna do przechowywania, a nawet do podgrzewania potraw. Ten niezwykły pojemnik może być stosowany w kuchence mikrofalowej i piekarniku.
Błyszcząca porcelana dekorowana złotem prezentuje się niezwykle elegancko.
Miseczkę można skompletować z innymi naczyniami z serii porcelany GAJA.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.