tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Maselnica Fabio prostokątna 17x10 cm
Maselnica to najbardziej wygodny sposób na estetyczne i higieniczne przechowywanie i podawanie na stół masła. Pozwala zachować świeżość i zalety smakowe masła, a jednocześnie chroni je przed zepsuciem.
Szklana maselniczka świetnie sprawdzi się zarówno w kuchni, jak i na stole w jadalni. Z jej pomocą efektownie podasz masło gościom, rodzinie i najbliższym podczas domowych posiłków czy rodzinnych uroczystości. Zamknięta pokrywą maselniczka zachowa smak masła na dłużej, jednocześnie chroniąc je przed zabrudzeniami.
W maselniczce możemy także przechowywać masło w lodówce. Szkło, z którego została wykonana, jest odporne na uszkodzenia mechaniczne, a także łatwe w utrzymaniu i myciu. Maselniczkę szklaną możesz myć w zmywarce.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.