tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
SLIM BLACK to linia sztućców łączących klasyczną, ponadczasową formę z nowoczesnym wykończeniem. Wyróżnia je czarny kolor i subtelny, satynowy połysk. Są bardzo wygodne w użyciu - dobrze wyważone i mają starannie wyprofilowane, zaokrąglone trzonki. Sztućce SLIM BLACK wykonane są z najwyższej jakości stali nierdzewnej chromoniklowej 18/10. Dodatkowo pokryte są bezpieczną dla zdrowia powłoką PVD, dzięki czemu są szczególnie odporne na działanie wody i czynników atmosferycznych, a ich kolor jest bardzo trwały. Widelczyki do ciasta SLIM BLACK prezentują się elegancko i stylowo. Dobrze wyglądają w towarzystwie gładkich lub wzorzystych naczyń w różnych kolorach. Komplet czarnych widelczyków do ciasta SLIM BLACK to doskonały pomysł na prezent.
SLIM BLACK to czarne sztućce do zmywarki, jednak zalecamy mycie w temperaturach poniżej 60 °C i stosowanie łagodnych środków myjących (żele do zmywarek).
Zestaw zawiera 6 widelczyków do ciasta. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.