NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H
GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA
DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł
tel: 606 243 133 pn-pt 9-18
Filiżanka do herbaty lub kawy 220 ml Opera Gold
Filiżanka do herbaty lub kawy z kolekcji Opera Gold to śnieżnobiała, elegancka porcelana w klasycznym fasonie. Filiżanki do herbaty, filiżanki do herbaty i pozostałe elementy zastawy dekorowane są na obrzeżach, uchwytach, stopkach ręcznie malowaną linią matowego złota. Piękne stylizowane uchwyty filiżanek, czajnika, mlecznika, wazy podkreślają wyjątkowy charakter porcelany, stopki dodają niezwykłej lekkości. Filiżanki do herbaty oraz cała kolekcja Opera Gold, to doskonała, ponadczasowa propozycja, która sprawdzi się przede wszystkim w klasycznych aranżacjach.
Filiżanki do herbaty oraz cała zastawa Opera Gold może być bezpiecznie myta w zmywarce.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.