tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw obiadowo-kawowy dla 1 osoby UNICO 10
Zestaw o nowoczesnym wzornictwie, składający się z talerzy, misy oraz naczyń do kawy i herbaty. Idealny na codzienne posiłki dla 1 osoby. Proste kształty i stonowany kolor będą dobrą propozycją dla miłośników minimalizmu. Na uwagę zasługują kubek i filiżanka ze spodkiem o zaokrąglonych kształtach i wygodnych uchwytach. Szeroka misa sprawdzi się na sałaty i owoce. Będzie ponadto świetnym elementem dekoracyjnym wnętrza.
Naczynia wykonane są z solidnej kamionki, barwione w odcieniach szarości i pokryte gładkim szkliwem. Są praktyczne i łatwe w użytkowaniu. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu:
- talerz płytki 26 cm
- talerz śniadaniowy / przekąskowy 22,5 cm
- misa (średnica 24,5 cm, wysokość 4,3 cm)
- talerzyk deserowy 16 cm
- kubek (średnica 8,5 cm, wysokość 10,5 cm, pojemność 370 ml)
- filiżanka (średnica 7 cm, wysokość 8,5 cm, pojemność 200 ml)
- spodek 14,5 cm
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.