tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz do ciasta kwadratowy 28x28 cm PIUMA, wykonany ze szkła
Dekoracja inspirowana naturą. Różnorodność świata zwierząt zachwyca miłośników malowanego szkła i oryginalnego designu. Wdzięczny motyw piór wprowadza do salonu czy jadalni nostalgiczny nastrój. Monochromatyczna kolorystyka, oraz szlachetność materiału, z którego talerz został wykonany tworzy bardzo stylowy efekt.
Pióra są nieodłączną częścią symboliki ptaka, czyli związane są z żywiołem powietrza, lotem, lekkością. Najczęściej symbolizują wolność. Jednym z symboli pióra jest również ulotność i delikatność. Wiele osób wierzy, że znalezione pióro to znak od dobrych duchów, zwykle od bliskiej osoby, której już nie ma z nami.
Szkło malowane ręcznie, w doskonale dobranych barwach brązu, beżu, szarości i odrobiny czerni. Talerz świetny do podawania owoców, serwowania deserów lub do dekoracji wnętrz.
Znakomity pomysł na prezent. Zalecane mycie ręczne. Produkt można skompletować z pozostałymi z tej serii.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.