tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
TAGLIERE- deska/podstawka 36x20 cm - łupek/bambus
Deska/podstawka, wykonana z łupka i bambusa to produkt łączący w sobie dwa interesujące rozwiązania. To propozycja dla osób lubiących rustykalne rozwiązania, podkreślone naturalnym wyglądem drewna i kamienia. Deska świetnie sprawdzi się jako element codziennej zastawy stołowej i podczas mniej zobowiązujących spotkań przy grillu.
Wyjmowana podstawka/talerz z łupka może stanowić samodzielny element zastawy. W ten sposób zmienimy wygląd naszego stołu nadając mu bardziej prosty i nowoczesny charakter. Surowe, ciemne kamienne talerze/podkładki doskonale współgrają z białą porcelaną o prostych liniach np.: Como, Como Platin, Plus white. Ich oryginalny charakter podkreślony jest przez nieregularną fakturę powierzchni i nierówny brzeg.
Podkładki, talerze nadają się do serwowania przystawek, przekąsek, sushi, wędlin, serów. Można na nich serwować zarówno dania gorące jak i zimne. Naturalny wygląd kamienia można podkreślić dodatkowo polerując go oliwą z oliwek.
Materiał - kamień/łupek/bambus
Wymiar deski - 20x36,5 cm
Grubość deski - 1,5 cm
Wymiar podstawki - 17x21 cm
Kolor- ciemny grafit
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.