tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Skład zestawu do herbaty:
Serwis do herbaty Centro Classic dla 6 osób
Serwis do herbaty Centro Classic to prosta i elegancka zastawa stołowa z białej, ponadczasowej porcelany. Ogromną zaletą tej porcelany jest prosty design, dzięki czemu serwis do herbaty może pasować zarówno do klasycznych i nowoczesnych wnętrz. Jeżeli poszukujesz uniwersalnej porcelany, która świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, serwis do herbaty Centro Classic spełni twoje oczekiwania. Serwis do herbaty Centro Classic to propozycja dla osób, które przede wszystkim cenią sobie nowoczesne rozwiązania i łatwość użytkowania. Elementy serwisu do herbaty Centro Classic można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Kolekcja Centro występuje w bardzo szerokim asortymencie: dostępne są dwie linie talerzy w różnych rozmiarach oraz miseczki, salaterki, półmisy, talerze do ciast, filiżanki o trzech pojemnościach, kubki, czajniki, bulionówki.
Skład zestawu do herbaty:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.