tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy dla 12 osób BARI GOLD
Serwis obiadowy Bari GOLD to niezwykle elegancka kolekcja Villa Italia wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Serwis obiadowy Bari Gold zachwyca klasyczną formą naczyń, pełną lekkości i finezji. Ta porcelana wyróżnia się wyjątkowym zdobieniem, jej charakterystyczną cechą jest strukturalny, tłoczony na skrzydłach talerzy i półmiska wzór w formie drobnej kosteczki. Wyjątkowy charakter serwisu obiadowego Bari Gold podkreśla ręcznie malowana złota linia na obrzeżach talerzy.
Serwis obiadowy Bari Gold świetnie sprawdzi się zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych wnętrzach, a każdemu spotkaniu przy wspólnym stole nada niezwykłą oprawę.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób Bari Gold:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.