tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy z wazą, dla 12 osób - Mesyna White
Serwis obiadowy z kolekcji Mesyna White to niezwykle elegancka zastawa, wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca swą klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Serwis obiadowy i pozostałe elementy kolekcji wyróżnia zdobienie - delikatne wgłębienia i linie na obrzeżu, które nawiązują do antycznej, klasycznej stylistyki. Serwis obiadowy i cała zastawa Mesyna White świetnie sprawdzi się w klasycznych wnętrzach, a każdemu spotkaniu przy stole nada niezwykłą oprawę.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek). Naczynia z kolekcji Mesyna White można używać w kuchence mikrofalowej.
Serwis obiadowy dla 12 osób Mesyna White - skład:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.