tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw obiadowy dla 6 osób Appal
Appal to pełna elegancji kolekcja szlachetnej ceramiki w śmietankowym odcieniu bieli. Proste linie naczyń i tradycyjny fason talerzy łączą w sobie elementy klasyki i nowoczesności. Charakterystycznym elementem dekoracyjnym wyróżniającym serwis obiadowy i całą kolekcję Appal jest wzór przypominający sznurek oplatający obrzeża naczyń. Uchwyty naczyń zostały dopracowane w najmniejszych detalach i gwarantują dużą wygodę użytkowania.
Serwis obiadowy i cała zastawa Appal doskonale sprawdzi się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.
Elementy kolekcji Appal można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu obiadowego na 6 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.