NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy na 12 osób porcelanowy PLUS PLATIN

  • 1 897,00 zł 1 422,75 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana twarda
  • kolor: biały
  • zdobienie: platynowa linia 2 mm
  • dla 12 osób
  • ilość elementów: 39
Opis

Serwis do herbaty lub kawy na 12 osób - PLUS Platin

Elegancki serwis kawowy z kolekcji PLUS Platin. Kolekcja charakteryzuje się prostą formą i nowoczesnym charakterem. Wykonana jest z porcelany twardej w śnieżnobiałym odcieniu. Naczynia mają krągłe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Wszystkie elementy kolekcji PLUS Platin zostały ręcznie uformowane i ozdobione platyną na obrzeżach. Kolekcja dostępna jest również na sztuki, dzięki czemu jej poszczególne elementy można dowolnie łączyć i kompletować. Obejmuje ona bogaty wybór naczyń do kawy lub herbaty, śniadaniowych i obiadowych.

Ciekawym elementem serwisu do kawy jest dzbanek ze stalowym uchwytem, do którego można dokupić specjalny podgrzewacz na tealight - dostępny w ofercie sklepu.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób:

  • 12 filiżanek do herbaty 230 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) i 12 spodków pod filiżanki
  • 12 talerzyków deserowych 18 cm
  • 1 dzbanek do herbaty o pojemności 1,3 litra (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 1 cukiernica
  • 1 mlecznik

 

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.