tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet talerzy dla 1 osoby UNICO 17
Propozycja dla 1 osoby. Zestaw składa się z talerza płytkiego, śniadaniowego (deserowego) i miseczki. Idealny na codzienne posiłki. Miseczka o średnicy 15 cm i pojemności 600 ml będzie doskonała zarówno na zupę, mleko z płatkami, jak i porcję sałatki lub owoców. Talerze sprawdzą się podczas śniadań, obiadów i kolacji. Talerzyk o średnicy ok. 18 cm będzie także w sam raz na deser.
Naczynia wykonane są z solidnej porcelany. Talerze mają nieregularne kształty. Każdy z elementów zdobi kwiatowy wzór w odcieniach fioletu i zieleni.
Skład zestawu:
- talerz płytki 24,5 - 25,5 cm
- talerz śniadaniowy / deserowy 18 - 19 cm
- miseczka - średnica 15 cm, wysokość 6,3 cm, pojemność 600 ml
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.