tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do ciasta z porcelany dla 4 osób - Yvette
Poszukujesz eleganckiego zestawu do ciasta w nowoczesnym stylu dla 4 osób? Lubisz kropki? Jeśli tak, z pewnością komplet Yvette będzie dla Ciebie z odpowiednią propozycją. Kolekcja Yvette wykonana jest z porcelany w mlecznym odcieniu bieli i zdobiona ręcznie biało-czarnymi wzorami oraz subtelnymi złotymi liniami. Geometryczne motywy i kształty doskonale pasują do wnętrz utrzymanych w nowoczesnej stylistyce.
Zestaw do ciasta dla 4 osób składa się z prostokątnego talerza do ciasta / półmiska o wymiarach 21 x 30 cm i 4 talerzyków deserowych lub przekąskowych. Fantazji dodają kompletowi zróżnicowane wzory: półmisek ma wzór w paski, a talerzyki - w kropki. Wszystkie talerze mają lekko zaokrąglone rogi i zdobienia w postaci złotych linii na obrzeżach wzorów.
Zestaw jest uniwersalny - może służyć zarówno do deserów, jak i do przekąsek.
Skład zestawu do ciasta dla 4 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.