tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do kawy i deseru dla 1 osoby - MARMO Gold
Kolekcja Marmo Gold to naczynia do kawy, herbaty i deserów, które wyróżnia marmurowy wzór, ożywiony muśnięciami złota. Naczynia wykonane są z porcelany typu "new bone china" w ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Zestaw kawowy Marmo Gold jest połączeniem klasycznej elegancji z nowoczesnością. Na uwagę zasługuje wspaniale zaprojektowany kształt filiżanki. Kolekcja obejmuje kubki i filiżanki o trzech różnych pojemnościach, dzięki czemu każdy może wybrać swoje ulubione naczynie.
Zestaw deserowy Marmo Gold dla 1 osoby składa się z filiżanki o pojemności 220 ml ze spodkiem i talerzyka deserowego. Doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu do śniadań, deserów i przekąsek z kawą lub herbatą. Elegancki zestaw porcelanowy Marmo Gold w pudełku ozdobnym Villa Italia jest doskonałym pomysłem na prezent.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Pojemność filiżanki 220ml. mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.