tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklany talerzyk deserowy 21 cm - AMAZON Silver
Talerzyk deserowy z serii AMAZON jest formowany ze szkła i malowany ręcznie. Szkło, z którego wykonany jest talerzyk posiada od spodu matowe wykończenie. Stwarza to efekt "mrożonego szkła". Wzór w odcieniach srebra przedstawia liście roślin tropikalnych: palmy i monstery. Talerz AMAZON Silver to prosty sposób na dodanie blasku Twojemu stołowi. Talerzyk może stanowić przepiękną dekorację salonu, a równocześnie pełnić funkcje użytkowe - cała dekoracja nakładana jest od spodu. Jest doskonały na ciasto, czy desery owocowe. Komplet talerzyków deserowych AMANDA Silver to oryginalny pomysł na prezent.
Talerze szklane dekorowane z serii AMAZON należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.