tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy 21 cm TADOR
Ręcznie malowany odcieniami brązu i starego złota. Jest niezwykle efektowny - złoto delikatnie się mieni, w zależności od kąta padania światła.
Wyjątkowy talerzyk wykonany ze szkła. Kolorystyka utrzymana w odcieniach brązu, beżu i złota mieszających się ze sobą w niepowtarzalny sposób. Każdy talerz jest indywidualnym dziełem sztuki, które powstało dzięki ręcznemu nakładaniu dekoracji. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Talerz może stanowić przepiękną dekorację salonu a równocześnie pełnić funkcje użytkowe. Będzie ozdobą każdego stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Razem z talerzem do ciasta będzie tworzył komplet doskonale pasujący do wnętrz urządzonych w nowoczesnym stylu. Doskonały na owoce, ciasto, przekąski.
Można skompletować również talerz do ciasta 27 cm.
Należy myć go ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.