tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz do ciasta kwadratowy szklany 28 x 28 cm - PAPILON
Dekoracja inspirowana naturą. Wdzięczny motyw motyli wprowadza do salonu czy jadalni radosny nastrój.
Motyl jest jednym z pierwszych zwiastunów wiosny, niesie z sobą radość, bogactwo koloru i swobodę. Motyl z uwagi na przemianę, jaką przechodzi, jest także symbolem mocy. Dla rdzennych Amerykanów owad ten jest zaś symbolem radości. Dlatego chcemy go mieć cały czas wokół siebie, patrzeć na niego i podziwiać.
Szkło malowane jest ręcznie, w doskonale dobranych barwach szarości, czerwieni i odrobiny czerni.
Artykuł wykonany jest ze szkła, które charakteryzuje się eleganckim, ponadczasowym wyglądem i prostym designem. Szklane naczynia świetnie pasują do każdej zastawy stołowej oraz wystroju kuchni. Ponadto są łatwe w utrzymaniu czystości i higieniczne.
Talerz świetny do podawania owoców lub do dekoracji wnętrz. Znakomity pomysł na prezent.
Zalecane mycie ręczne. Produkt można skompletować z pozostałymi z tej serii.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.