tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Salaterka kryształowa SURMIA o średnicy 20 cm
Elegancka salaterka kryształowa SURMIA doskonale sprawdzi się, jako misa dekoracyjna w salonie lub jadalni. Ta pięknie wykonana misa roztacza wokół siebie blask, który sprawia, że naczynie doskonale wpisze się w styl klasyczny lub glamour. Ozdobne pionowe nacięcia pięknie załamują światło. Misa kryształowa SURMIA będzie efektownym elementem dekoracyjny wystroju wnętrza lub stołu. Sprawdzi się również do podawania sałatek, przekąsek lub słodyczy.
Salaterkę Surmia można myć w zmywarce, stosując jednak najkrótszy program "porcelana / kryształy", z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek). Należy unikać wysokich temperatur. Po zakończeniu cyklu należy natychmiast otworzyć zmywarkę, aby zapobiec parowaniu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.