tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy dla 12 osób porcelanowy - INFINITY
Serwis obiadowy z kolekcji Infinity to śnieżnobiała, elegancka zastawa o nowoczesnej stylistyce. Zaprojektowana z dbałością o detale i wykonana z wysokiej klasy porcelany twardej. Kolekcja charakteryzuje się łagodną, zaokrągloną linią naczyń. Wszystkie elementy zastawy Infinity ozdobione są platynowymi paskami, co dodaje im lekkości i szykownego blasku. Obrzeża naczyń zostały wykończone ręcznie malowaną, platynową obwódką. Serwis obiadowy i cała kolekcja Infinity to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie zarówno prostotę jak i elegancję. Serwis obiadowy na 12 osób Infinity sprawdzi się jako zastawa na wyjątkowe okazje, podkreślając ich uroczysty charakter.
Serwis obiadowy dla 12 osób zawiera:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.