NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowy porcelanowy na 12 osób z wazą GLAMOUR

  • FC310
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 20 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 2 980,00 zł 2 235,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolor: biały (mleczna biel)
  • dekorowany złotem
  • ilość elementów w zestawie: 41
  • dla 12 osób
  • z wazą

 

Opis

Serwis obiadowy porcelanowy dla 12 osób GLAMOUR

Jeżeli poszukujesz szykownej, klasycznej porcelany, zdobionej złotym wzorem, serwis obiadowy Glamour będzie dla Ciebie odpowiednią propozycją. Serwis obiadowy Glamour wykonany jest z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca swą klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Wszystkie elementy serwisu obiadowego Glamour wyróżnia wzór złotej kratki na obrzeżach naczyń.

W zestawie obiadowym znajdują się talerze, 2 duże półmiski owalne, 2 salaterki i pojemna waza. Talerze, salaterki i półmiski posiadają klasyczne formy i są bardzo wygodne w użytkowaniu. Waza ma kształt owalny. Bogato zdobiona złotem, będzie prawdziwą królową stołu. Serwis obiadowy Glamour jest doskonały na wyjątkowe, rodzinne okazje.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Skład zestawu obiadowego dla 12 osób:

  • 12 talerzy płytkich 26,5 cm
  • 12 talerzy głębokich 22,5 cm, poj. 350 ml
  • 12 talerzyków deserowych 21 cm
  • 2 półmiski owalne - 36 x 24,5 cm
  • 2 salaterki - średnica 23 cm, wys. 6,5 cm
  • waza - pojemność 2,5 litra

 

Bezpieczne pakowanie i transport!

Przy zamawianiu produktów villa Italia masz pewność, że dotrą do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt dostarczony nam z fabryki, by mieć pewność, że wysyłamy klientowi przedmioty bez najmniejszych wad.
Dobrze zabezpieczone opakowanie

Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.

Spokojny transport

Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.