tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Salaterka płytka ceramiczna łabędź UNICO 13
Przedstawiamy wyjątkową salaterkę płytką "Łabędź UNICO 13", która łączy w sobie elegancję i funkcjonalność. Wykonana z najwyższej jakości ceramiki dolomitowej, przyciąga wzrok swoim unikalnym designem i starannym wykończeniem.
Zanurz się w świat elegancji i bajkowego uroku z naszą ceramiczną kolekcją łabędzi. Naczynia w kształcie łabędzi z subtelnymi złotymi akcentami, koronkowymi koronami i tiulowymi dekoracjami to idealna ozdoba stołu i wnętrza sprawiają, że każdy element przyciąga wzrok i nadaje królewski charakter Twojemu stołowi. Delikatna biel ceramiki kontrastuje z pudrowym różem, tworząc efekt lekkości i finezji.
Aby zachować piękno i trwałość salaterki, zaleca się mycie ręczne. Dzięki temu delikatne wykończenia i kolory pozostaną nienaruszone przez długi czas.
Salaterka jest formowana z ceramiki dolomitowej i malowana ręcznie. Jest doskonała na owoce, cukierki, winogrona, czy drobne ciasteczka- beziki lub makaroniki.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.