tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Salaterka, miseczka śniadaniowa o średnicy 15 cm - Sakura White.
Pełna gracji miseczka z kolekcji szlachetnej ceramiki SAKURA White. Miseczkę i pozostałe elementy kolekcji SAKURA wyróżnia kwiatowy kształt naczyń. Stylowe stopki dodają naczyniom lekkości i elegancji. Uchwyty w kolekcji Sakura zostały dopracowane w najmniejszych detalach - są dekoracyjne, a jednocześnie bardzo wygodne. SAKURA White to znany fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy kolor został zastąpiony jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli. Zastawa SAKURA White doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje. Naczynia z tej kolekcji można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Funkcjonalna miseczka SAKURA White będzie idealna na płatki z mlekiem, zupę, owoce, porcję sałatki lub inne potrawy.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.