tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek do kawy lub herbaty 220 ml Sakura White
Pełen gracji kubek z kolekcji szlachetnej ceramiki Sakura White w śmietankowym odcieniu bieli. Kubeczki i inne elementy kolekcji wyróżnia kwiatowy kształt naczyń. Ich uchwyty zostały dopracowane w najmniejszych detalach. Są dekoracyjne, a jednocześnie bardzo wygodne. Niezwykłej lekkości całej kolekcji dodają stylowe stopki naczyń. Zastawa Sakura White doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje. Sakura White to znany fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy kolor został zastąpiony jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Zastawa Sakura White dostępna jest w formie serwisów, kompletów i na sztuki. Kubeczki z tej kolekcji, ze względu na swój kształt i wymiary, idealnie pasują do spodków filiżanek do herbaty Sakura White.
Naczynia z kolekcji Sakura można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.