tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łyżka do makarony NYLON
Funkcjonalna łyżka do makaronu posiada odpowiednio długi, nienagrzewający się uchwyt, który pozwoli Ci bez trudu ugotować każdy makaron. Ponadto łyżka posiada charakterystyczne ząbki, które znacznie ułatwiają nakładanie gotowego już makaronu na talerz. Świetnie radzi sobie z każdym rodzajem makaronu, zarówno świderki, jak i nitki nie wyślizgują się z łyżki.
Artykuł wykonano z nylonu, który jest odporny na wysoką temperaturę oraz uszkodzenia mechaniczne. Akcesoria Nylon nie nasiąkają tłuszczem, wodą, nie pochłaniają zapachów. Świetnie sprawdzą się w kontakcie na naczyniami pokrytymi warstwą teflonu.
Praktyczny otwór przy uchwycie, umożliwia szybkie i wygodne odwieszenie artykułu na haczyku.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.