tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw talerzy zielonych dla 6 osób CAPRICE
Seria CAPRICE to zestaw naczyń szklanych, które zachwycają prostotą formy i ciekawą kolorystyką. Ich intensywny, ciepły odcień zieleni przełamują subtelne refleksy złota. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielone naczynia Caprice są odpowiednie nie tylko do deserów, ale także do zimnych przekąsek, sałatek, czy kanapek. Talerze będą więc doskonałe do ciast, owoców, kanapek, czy na drobne przekąski. Oprócz funkcji użytkowych będą wspaniałą ozdobą stołu.
Naczynia z serii Caprice sa idealne zarówno na spotkanie w gronie najbliższych, jak również na wystawne przyjęcie. Zielone talerze można skompletować z miseczkami 16 cm, etażerką (paterą dwupoziomową) lub paterą.
Malowaną zastawę szklaną Caprice należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.