tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw kubków / filiżanek jumbo SWEET & SPICY w pudełku prezentowym
Elegancki, gotowy do wręczenia prezent zawierający 4 duże filiżanki / kubki (poj. 550 ml). Naczynia wykonane są z wysokiej jakości porcelany w ciepłym odcieniu bieli, ręcznie formowane i zdobione. Są idealne do dużej porcji gorącego napoju, jak herbata, kawa, zioła, czy kakao. Posiadają duże, bardzo wygodne uchwyty. Kubki są w czterech różnych kolorach: gorzkiej czekolady, cynamonowego ciasteczka, kakao z mlekiem i mielonego pieprzu. Ich lekko wypukłe brzegi ozdobione zostały złotym, 4-milimetrowym paskiem.
Filiżanki SWEET & SPICY w pudełku świątecznym to doskonały prezent dla dwojga.
Skład zestawu:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.