tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw filiżanek porcelanowych dla 2 osób MESYNA GOLD w pudełku prezentowym (TB050)
Zestaw filiżanek zdobionych złotem Mesyna Gold w świątecznym opakowaniu ozdobnym. Mesyna Gold to kolekcja wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Zachwycają klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Filiżanki do kawy lub herbaty wyróżnia zdobienie - delikatne wgłębienia, które nawiązują do antycznej stylistyki. Złote linie na obrzeżach, malowane ręcznie, subtelnie podkreślają ich wyjątkowy charakter.
Filiżanki zapakowane są w solidne pudełko prezentowe o wymiarach 28 x 28 x 11 cm. Pudełko jest w żywych, optymistycznych, świątecznych kolorach, z aplikacją zdobioną kolorowym brokatem.
Mesyna Gold to porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.