tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany na ciasto lub przekąski 32 cm - AMAZON
Talerz 32 cm i cała seria szkła stołowego AMAZON to wyroby ręcznie dekorowane wzorem liści roślin tropikalnych. Talerz AMAZON może być ozdobą salonu czy jadalni, pełniąc funkcje użytkowe. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu powierzchnia talerza jest gładka i łatwo utrzymać ją w czystości.
Kolory kolekcji AMAZON w odcieniach zieleni i połyskującego brązu są doskonale dobrane i pięknie ze sobą harmonizują. Talerze AMAZON są doskonałe do serwowania ciast, owoców czy zimnych przekąsek. Zielona zastawa AMAZON będzie efektownym elementem aranżacji stołu lub pomieszczenia, wprowadzając do niego świeżość i energię. Talerz, również w komplecie z talerzykami deserowymi, to pomysł na oryginalny prezent.
Talerz do ciasta i pozostałe naczynia szklane z serii AMAZON należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.