tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz do ciasta niebieski 32 cm EVITA
Okrągły talerz do ciasta lub owoców, wykonany ze szkła. Dekorowany modnym zestawieniem odcieni granatu i matowego złota. Dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują.
Dodanie kolorowych, energetycznych akcentów to prosty sposób na ożywienie stołu. Talerz do ciasta Evita może stanowić przepiękną dekorację salonu, a także pełnić funkcje użytkowe. Jest doskonały do podawania ciast, owoców lub przekąsek. Będzie efektowną ozdobą stołu podczas rodzinnych uroczystości i spotkań w gronie znajomych. Razem z talerzykami deserowymi czy salaterką na owoce Evita będzie tworzył stylowy komplet.
Talerz dekoracyjny Evita to świetny pomysł na elegancki i nietuzinkowy prezent.
Naczynia szklane Evita należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.