tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Koszyk dekoracyjny cynowany - PRATO
Niezwykły, ażurowy koszyk pochodzi z kolekcji stylizowanych artykułów stołowych i dekoracyjnych Prato. Wytworzone ręcznie naczynia z kolekcji Prato zachwycają swą formą i charakterem. Kolekcja przypomina przedmioty pochodzące z XIX wieku. Elementy metalowe są pokryte cyną i delikatnie patynowane co sprawia, że naczynia mają wygląd antyków. Kolekcja Prato dedykowana jest osobom ceniącym urok oryginalnych, ręcznie wykonanych przedmiotów, gdzie każdy detal jest niepowtarzalny. Metalowy koszyk Prato może służyć na przykład do podania pieczywa na stół lub jako tacka. Cynowany koszyk i pozostałe elementy kolekcji Prato polecamy na prezent dla miłośników stylu klasycznego i retro.
Wymiary koszyka to 25 cm długości i 11 cm szerokości. Całkowita długość wraz z uchwytami to 30 cm.
Naczynia Prato należy myć ręcznie, nie używając ostrych i szorstkich zmywaków, które mogłyby porysować cynowaną powierzchnię. Zaraz po umyciu należy je wytrzeć do sucha.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.