tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Spodek kwadratowy pod filiżankę COMO Platin
Kwadratowy spodek pod filiżankę 220 ml z kolekcji Como Platin. Naczynia z tej kolekcji wyróżniają się unikatową formą i wysoką jakością. Wykonane są z porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Pięknie wyprofilowane i zdobione platynową linią obrzeża talerzy i spodków, nadają zastawie szyku i elegancji. Filiżanka do kawy Como Platin ma kwadratowy spodek i fantazyjnie uformowane, wygodne uszko. Filiżanki Como Platin świetnie sprawdzą podczas rodzinnych uroczystości i wyjątkowych spotkań przy kawie w gronie przyjaciół. Będą pasowały zarówno do klasycznych jak i nowoczesnych aranżacji wnętrz. Jeśli szukasz nietuzinkowych naczyń do kawy - filiżanki Como Platin będą doskonałą propozycją.
Spodek o wymiarach 14 x 14 cm pasuje pod filiżankę o okrągłej podstawie o średnicy 4 cm.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.