tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Spodek pod filiżankę do espresso BOSTON Gold
Kolekcja Boston zaprojektowana została dla osób ceniących prostą elegancję oraz komfort użytkowania. Wykonana jest z wysokiej jakości porcelany kostnej - cienkiej i delikatnej, w odcieniu ciepłej bieli. Okrągły fason i brak zdobień sprawiają, że kolekcja doskonale komponuje się zarówno z klasyczną, jak i nowoczesną aranżacją stołu. Duże talerze oraz dość pojemne filiżanki i kubki z wygodnymi uchwytami są bardzo praktyczne.
Spodeczek o średnicy 12,5 cm pasuje pod filiżankę do espresso Boston White (100 ml) lub inną o podstawie 3 cm.
Porcelana odpowiednia do zmywarek, jednak ze względu na jej delikatność zalecamy mycie w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (żele do zmywarek)
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.