tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy na 6 osób porcelanowy - PLUS Gold
Elegancki serwis obiadowo-kawowy z kolekcji PLUS Gold. Wykonany z wysokiej jakości porcelany twardej w śnieżnobiałym odcieniu i dekorowany złotem. Kolekcja PLUS Gold ma prostą formę i nowoczesny charakter. Naczynia mają modne, opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Wszystkie elementy serwisu PLUS Gold zostały ręcznie uformowane. Serwis obiadowo-kawowy zawiera funkcjonalne miseczki, które sprawdzą się podczas śniadań i obiadów - np. jako bulionówki lub salaterki.
Linia Plus dostępna jest także na sztuki, dzięki czemu zawsze możesz dokupić dodatkowe elementy, np. podgrzewacz do dzbanka, kubki lub podstawki na jajko.
Potrzebujesz eleganckiej zastawy o prostym, nowoczesnym wzornictwie? Lubisz blask śnieżnobiałej porcelany? Serwis obiadowo-kawowy na 6 osób PLUS Gold będzie dla Ciebie świetną propozycją!
Skład zestawu obiadowego dla 6 osób w cenie 1374 zł:
Skład serwisu do kawy i herbaty na 6 osób w cenie 30 zł:
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.