tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy dla 12 osób Plus White
Serwis kawowy z linii Plus. Plus White to najwyższej jakości porcelana twarda w śnieżnobiałym kolorze, bez zdobień. Naczynia są w nowoczesnym stylu, mają łagodne, zaokrąglone kształty i zostały ręcznie uformowane. W skład serwisu do kawy i herbaty wchodzą: filiżanki ze spodkami, talerzyki deserowe / śniadaniowe, dzbanek do herbaty, cukiernica i mlecznik. Neutralny kolor i styl serwisu kawowego Plus White sprawia, że będzie on doskonale pasował do przeróżnych aranżacji.
Kolekcja Plus dostępna jest również na sztuki. Serwis do herbaty można więc uzupełnić o dodatkowe elementy, jak np. kubki, miseczki, kieliszki do jajek, czy podgrzewacz do dzbanka. Naczynia można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu do kawy i herbaty dla 12 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.