tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy porcelanowy dla 12 osób OCTAVIA
Octavia to elegancka kolekcja cienkiej i delikatnej porcelany w mlecznym odcieniu bieli. Urzeka lekkością i delikatnym zdobieniem. Każdy element kolekcji Octavia dekorowany jest wzorem złożonym z białych, błyszczących kropek na matowym, perłowym tle. Wzór podkreślony jest cienkimi, złotymi obwódkami.
W serwisie do herbaty część naczyń (dzbanek, cukiernica i mlecznik) ma owalny w podstawie kształt, co nadaje im ciekawy wygląd. Dzbanek do herbaty jest pojemny, a jednocześnie lekki i wygodny w użytkowaniu. Naczynia mają duże, wygodne uchwyty. Duży talerzyk deserowy o średnicy 21 cm jest doskonały nie tylko do deserów, ale także do śniadań lub przekąsek.
Jeśli lubisz klasyczną, delikatną porcelanę i subtelne dekoracje, serwis kawowy Octavia z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Zestaw kawowy Octavia jest idealny na specjalne okazje. To także doskonały pomysł na prezent, na przykład z okazji ślubu.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.