tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera zielona szklana 28 cm MARISA
Marisa to linia naczyń szklanych, zachwycających prostotą formy i pięknym, ciemnym odcieniem zieleni. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielona zastawa będzie odpowiednia nie tylko do deserów, ale także do zimnych przekąsek, czy kanapek. Na paterze Marisa można więc podać nie tylko tort, ciasta, owoce, ale także słone przekąski. Zielona patera oprócz funkcji użytkowych będzie efektownym elementem aranżacji stołu. Oprócz patery, w kolekcji Marisa dostępne są również talerze 28 cm i talerzyki 21 cm.
Patera Marisa to także doskonały pomysł na stylowy prezent.
Naczynia szklane z serii Marisa należy myć ręcznie.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.