tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Oryginalny porcelanowy mlecznik o niespotykanym kształcie.
Pochodzi z kolekcji Plus white - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w pięknym śnieżnobiałym kolorze, jej elementy zostały ręcznie uformowane.
Linia naczyń ma zdecydowanie nowatorski charakter. Czajnik wyposażony jest w modny stalowy uchwyt, spodki posiadają charakterystyczne dla tej kolekcji wgłębienie, do którego pasuje nie tylko filiżanka, ale także cukiernica, mlecznik lub kubek. Wiele naczyń ma podwójne zastosowanie - np. bulionówki i spodki mogą służyć również jako małe miseczki, waza i jej podstawa mogą być także salaterkami. Ogromną ich zaletą jest łatwość przechowywania - można składać w stosy, które zajmują dość mało miejsca.
Kolekcja dostępna jest na sztuki i można ją dowolnie łączyć i kompletować. Można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.