tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Pojemny mlecznik porcelanowy FLORIAN
Elegancki mlecznik z kolekcji Florian - najwyższej jakości cienkiej, delikatnej porcelany kostnej. W skład kolekcji wchodzą naczynia w pięknym, ciepłym odcieniu bieli, zdobione platynową obwódką na karbowanych obrzeżach. Linia Florian zaprojektowana została dla osób ceniących prostą elegancję oraz komfort użytkowania. Okrągły fason i delikatne zdobienie sprawiają, że kolekcja świetnie komponuje się zarówno z klasyczną aranżacją stołu, jak i ultranowoczesną. Duże talerze oraz pojemne naczynia z wygodnymi uchwytami są bardzo praktyczne. Zastawa została stworzona z myślą o samodzielnej kompletacji - większość pozycji można kupić pojedynczo, tworząc dowolne zestawy według indywidualnych potrzeb. Wszystkie naczynia z tej serii można bezpiecznie myć w zmywarce.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.