tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa 250 ml ze spodkiem - MARIETTA
Marietta to urocza kolekcja naczyń do kawy, herbaty i ciasta. Wyróżnia się delikatnym kwiatowym reliefem. Wykonana jest z porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Filiżanka do kawy z mlekiem lub herbaty ma formę kubeczka - jest stosunkowo wysoka i ma wygodne, duże uszko. Pojemna filiżanka mieści nawet do 300 ml napoju. W komplecie jest kwadratowy spodek. W kolekcji Marietta dostępna jest także filiżanka o pojemności 180 ml. Oryginalne filiżanki Marietta będą wspaniałą oprawą spotkań przy kawie lub herbacie i zachwycą Twoich gości.
Zastawa do ciasta i kawy Marietta jest bardzo praktyczna w użytkowaniu - jest odpowiednia do zmywarek i kuchenek mikrofalowych.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.