tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Lampa stołowa elektryczna o wysokości 60 cm z porcelanowym abażurem.
Niezwykle dekoracyjna i oryginalna lampa z kloszem wykonanym ręcznie z porcelany. Scenka na kloszu przedstawia miasto. Podstawa lampy wykonana jest ze stopu cynku i niewielkiej domieszki innych metali (miedzi, aluminium).
Wykonanie klosza do lampy porcelanowej Villa Italia jest efektem bardzo żmudnej i precyzyjnej pracy. Projektant planuje bardzo dokładnie kształt klosza oraz scenkę, która ma się na nim znajdować. Następnie sporządza się specjalną formę odlewniczą. Jest to niezmiernie trudne i czasochłonne, gdyż forma musi być bardzo precyzyjna. Wszystko polega na zróżnicowaniu grubości ścianek klosza (widać jaśniejsze i ciemniejsze fragmenty), dzięki czemu po zapaleniu lampy obrazek wygląda bardzo realistycznie. Porcelana nie jest szkliwiona, jak w przypadku naczyń stołowych, dlatego abażur jest matowy.
Elegancka, stylizowana lampa idealnie sprawdzi się we wnętrzach urządzonych w klasycznym stylu. Spełni funkcje dekoracyjne i użytkowe, oświetlając stół i część pomieszczenia, jednocześnie tworząc miły i przytulny nastrój. Lampę porcelanową szczególnie polecamy jako prezent, na przykład z okazji jubileuszu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.