tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw prezentowy świąteczny - kubek z zaparzaczem NATALE
Doskonały na upominek bożonarodzeniowy kubek z zaparzaczem w pudełku ozdobnym. Kubek pochodzi z serii Natale, która obejmuje naczynia do kawy i herbaty. Filiżanki i kubki wykonane są z porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli. Zdobi je pełen uroku wzór przedstawiający zimowy las, w którym wyeksponowana jest choinka - jako symbol Świąt Bożego Narodzenia. Kubek świąteczny Natale z ulubionym naparem z pewnością uprzyjemni zimowe wieczory.
Kubek z zaparzaczem na prezent zawiera kubek 300 ml, zaparzacz i przykrywkę. Wszystkie elementy wykonane zostały z porcelany. Kubek zapakowany jest w eleganckie pudełko, na którym występuje wzór zdobiący kubek. Porcelanowy kubek z zaparzaczem w eleganckim pudełku, to idealny pomysł na prezent dla miłośnika dobrej herbaty.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.