tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek porcelanowy w kwiaty, w pudełku ozdobnym - PEONY
Doskonały na prezent kubek porcelanowy do herbaty w eleganckim pudełku. Ten pełen gracji kubek na stopce pochodzi z serii Peony. To naczynia wykonane z porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli, zdobione uroczym, kwiatowym wzorem. Seria Peony zachwyca wspaniałymi dekoracjami i harmonią barw. Odcienie różu i zieleni są stonowane i doskonale dobrane. Kubek zapakowany jest w okrągłe pudełko kartonowe. Pudełko zdobi ten sam wzór, który występuje na kubku. Kubek jest odpowiedni do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Kubek porcelanowy dekorowany pięknymi, kwitnącymi kwiatami peonii, w pudełku ozdobnym, to idealny pomysł na prezent, który z pewnością wzbudzi zachwyt bliskiej Ci osoby.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.