tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek do kawy lub herbaty 350 ml - PLUS
Kubek z kolekcji Plus - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w pięknym, śnieżnym odcieniu bieli. Elementy kolekcji zostały ręcznie uformowane. Linia naczyń ma zdecydowanie nowatorski charakter. Wiele elementów ma podwójne zastosowanie. Naczynia mają zaokrąglone kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Linia PLUS jest funkcjonalna, wiele naczyń ma podwójne zastosowanie. Bulionówka może pełnić funkcję salaterki, cukiernica może pełnić rolę miseczki np. na dip. Pod kubek pasuje spodek od filiżanki 230 ml. W kolekcji dostępny jest dzbanek do herbaty ze stalowym uchwytem i podgrzewaczem.
Kolekcja dostępna jest na sztuki, można ją więc dowolnie łączyć i kompletować. Naczynia z kolekcji PLUS są odpowiednie do zmywarek i kuchenek mikrofalowych
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.