tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Duży kubek / filiżanka porcelanowa 450 ml - FABIOLA
Elegancka filiżanka porcelanowa z kolekcji Fabiola. Linia ta obejmuje luksusowe naczynia do herbaty i kawy, wykonane z najwyższej jakości porcelany kostnej w ciepłym odcieniu bieli, ręcznie dekorowane złotem. Kubki i filiżanki są dostępne w trzech różnych pojemnościach: 450 ml, 350 ml i 220 ml, dzięki czemu każdy może wybrać odpowiednią dla siebie. Kolekcję charakteryzuje złoty wzór na całej powierzchni naczyń.
Zaletą filiżanki / kubka jumbo Fabiola jest duża pojemność. Naczynie pomieści blisko pół litra ulubionego, gorącego napoju. Filiżanka Fabiola jest niezwykle szykowna, lekkości dodaje jej stylowa stopka. Ma zdobione ręcznie złotem detale, takie, jak: uszko, stopka i złoty pasek na obrzeżu. Kubek jumbo zapakowany jest w przezroczyste, plastikowe pudełko.
Z naczyniami Fabiola chwile relaksu, spędzone z kawą lub herbatą i ciastkiem będą jeszcze bardziej przyjemne. Każdy element kolekcji będzie efektownym upominkiem.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.