tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Duży kubek porcelanowy / filiżanka jumbo 450 ml - BETTY
Duża filiżanka / kubek o pojemności 450 ml z kolekcji Betty. Naczynia do kawy, herbaty i deserów Betty wykonane są z porcelany typu "new bone china" w ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Kolekcja Betty wyróżnia się subtelnymi, czarnymi detalami, malowanymi ręcznie. Na uwagę w kolekcji zasługują doskonale zaprojektowane filiżanki oraz oryginalny dzbanek z bambusowym uchwytem. Duży kubek Betty jest bardzo wygodny w użyciu, a jednocześnie pełen uroku. Kolekcja Betty wspaniale prezentuje się zarówno w nowoczesnych jak i klasycznych aranżacjach wnętrz. Kubek Betty świetnie sprawdzi się zarówno na spotkaniach z przyjaciółmi, jak i w codziennym użytkowaniu. Jeśli lubisz wypić większą ilość herbaty, kawy z mlekiem, kakao, czy ziół i wolisz dłużej delektować się naparem - kubek jumbo Betty ma ogromną szansę stać się Twoim ulubionym kubkiem. Może również pełnić funkcję miseczki na drobne przekąski.
Kubki, filiżanki i talerzyki deserowe Betty można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.