tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa w kwiaty, w pudełku ozdobnym - PEONY
Doskonała na prezent filiżanka porcelanowa do herbaty w pudełku ozdobnym. Filiżanka pochodzi z pełnej uroku serii Peony. To naczynia wykonane z porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli, zdobione pięknym kwiatowym wzorem. Seria Peony zachwyca harmonią barw. Odcienie różu, fioletu i zieleni są stonowane i doskonale dobrane. Filiżanka ze spodkiem zapakowana jest w okrągłe pudełko kartonowe z takim wzorem, jakim udekorowano naczynie.
Zaletą filiżanki do herbaty Peony jest duża pojemność. Naczynie mieści nawet 300 ml naparu i ma duży uchwyt, dzięki czemu łączy pojemność i wygodę kubka z elegancją filiżanki.
Filiżanka porcelanowa dekorowana pięknymi peoniami, w eleganckim pudełku, to idealna propozycja na prezent, która z pewnością wzbudzi zachwyt bliskiej Ci osoby.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.