tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa świąteczna na prezent - NATALE
Doskonała na prezent bożonarodzeniowy filiżanka do herbaty w pudełku ozdobnym. Pochodzi z serii Natale, która obejmuje naczynia do kawy i herbaty wykonane porcelany typu "new bone china" w ciepłym odcieniu bieli. Zdobi je pełen uroku wzór przedstawiający zimowy las, w którym wyeksponowana jest choinka - symbol Świąt Bożego Narodzenia.
Filiżanka na prezent zapakowana jest w estetyczne, okrągłe pudełko. Na pudełku występuje ten sam wzór, który zdobi filiżankę i spodek.
Zaletą filiżanki do herbaty Natale jest duża pojemność. Naczynie mieści nawet 300 ml naparu i posiada duży uchwyt. Łączy pojemność i wygodę kubka z elegancją filiżanki. Duży spodek w całości pokryty wzorem, sprawdzi się jako talerzyk deserowy na świąteczne wypieki. Filiżanka porcelanowa ze spodkiem w efektownym opakowaniu to funkcjonalny i dekoracyjny zestaw, który umili długie, zimowe wieczory.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.