tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa do herbaty lub kawy 180 ml - Clara Gold Ivory
Niezwykle elegancka filiżanka ze spodkiem o unikatowym kształcie i klasycznym fasonie. Filiżanka do herbaty lub kawy pochodzi z kolekcji porcelany kremowej CLARA Gold Ivory. Filiżanka porcelanowa CLARA Gold Ivory wyróżnia się wysmukłym kształtem, podkreślonym delikatnym tłoczeniem.
Kolekcja CLARA Gold Ivory dekorowana jest misterną, ażurową koronką i złotą linią na obrzeżach naczyń. Wszystkie zdobienia wykonywane są ręcznie. Clara Gold Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej, jaśniejszej odsłonie kolorystycznej.
Filiżanki do kawy lub herbaty i cała zastawa Clara Gold Ivory każdemu spotkaniu przy stole nadadzą wyjątkowy charakter.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.