tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Dzbanek do herbaty porcelanowy - LEDA Ivory
Przepiękny czajnik o unikatowym kształcie, z kolekcji porcelany w nowym, mlecznym odcieniu i klasycznym fasonie. Niezwykle elegancki czajnik do herbaty i pozostałe elementy kolekcji wyróżniają się przepięknym wysmukłym kształtem, podkreślonym delikatnym tłoczeniem oraz misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie. Porcelana dekorowana jest radosnym ogrodowymi motywami (kwiatuszki, motyle, ważki, owady). Każdy element zastawy ma inny wzór dekoracji, jest dzięki temu wyjątkowy i niepowtarzalny. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach oraz stopki filiżanek i kubeczków.
Leda Ivory to rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy odcień został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Czajnik i cała zastawa Leda Ivory nada wyjątkowy charakter każdemu spotkaniu przy wspólnym stole.
UWAGA! Kolekcja jest wysyłana z losowo wybieranymi wzorami. Nie mamy możliwości wyboru konkretnego motywu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.